logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۱۱۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده حوزه خدیجه کبری (س) بیان کرد:

فعالیت اولین پایگاه بسیج ناشنوایان در زنجان

فعالیت-اولین-پایگاه-بسیج-ناشنوایان-در-زنجان-
فرمانده حوزه خدیجه کبری (س) گفت: به‌منظور بهره‌مندی افراد ناشنوا از کلاس‌ها و دوره‌های لازم جهت بالا بردن سطح اطلاعات، آگاهی و احکام برای اولین بار در زنجان پایگاه بسیج ناشنوایان راه‌اندازی شده و فعالیت دارد.

لیلا علیمردانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه پایگاه بسیج برای افراد ناشنوا در سال ۱۴۰۰ در شهر زنجان راه‌اندازی شد، اظهار کرد: این پایگاه در شهرک شهریار مسجد امام علی (ع) که مختص افراد ناشنوا در نظر گرفته شده زیر نظر مربی باتجربه آموزش‌های لازم جهت بالا بردن سطح آگاهی فرهنگی و اجتماعی افراد تهیه و تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در این پایگاه علاوه بر خواهران، برادران ناشنوا نیز فعالیت دارند، از کل شهر برای ثبت‌نام این افراد پذیرش انجام شده است.

فرمانده حوزه خديجه کبری (س) افزود: اولین پایگاه بسیج ناشنوا در کل کشور در شهر زنجان دایر است تا این عزیزان بتوانند مانند سایر افراد از کلاس‌ها و دوره‌های در نظر گرفته شده مشارکت و از آن بهره‌مند شوند. 

وی با بیان اینکه نام پایگاه خواهران حضرت زهرا (س) بوده و پایگاه برادران امام علی (ع) است، ابراز کرد: در بحث احکام، سبک زندگی و روشنگری مناسبت‌های ملی مذهبی افراد ناشنوا مشارکت داشته و استقبال خوبی از این پایگاه بسیج توسط این افراد شده است.

علیمردانی تأکید کرد: در بحث زن، حوزه و خانواده، تربیت فرزندان و احکام دینی ناشنوایان دچار مشکل بودند که با تأسیس این پایگاه سعی شده این ابهامات برای افراد دارای معلولیت برطرف شود.

وی اضافه کرد: ناشنوایی بیماری نیست که بتوان به مرور زمان به آن غلبه کرد، افراد ناشنوا را باید درک کرد سعی و تلاش داشت تا از خدمات دیگر که باعث افزايش سطح اطلاعات و آگاهی لازم شود بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱